Op een kangoeroe-eiland

17 december 2015 - Den Haag, Nederland

Daar ben ik weer!

Omdat deze site nog bestaat en omdat ik wederom een reispoging naar een mooie bestemming ga ondernemen, lees je nu deze aankondiging.

Tussen 18 december en 19 januari doe ik Australië aan. Natuurlijk om een prachtige reis te maken van Sydney tot Melbourne, van Great Ocean Road tot Freycinet national park, maar vooral ook om aanwezig te zijn bij de huwelijksvoltrekking van Georgie en Z. Dit gaat gebeuren op het prachtige Tasmania, op een landgoed in Bothwell. Het wordt het event van het jaar en daar trek ik mijn goeie goed wel even voor aan!

Onderweg zal ik jullie proberen te verblijden met wat inzichten, foto's en enthousiaste verhalen.

groet,

Patrice

1. Papadopoulos:
    17 december 2015
    Leuk dat je deze site weer gaat gebruiken. Ik zal de reisverhalen die je schrijft net als de vorige in midden Amerika op de voet volgen.
  2. Irene:
    Super leuk!!!
    Heel veel plezier!
    Geniet ervan! Goede reis!
    Kus Idene
  3. Annemieke:
    17 december 2015
    Super leuk!!!! Geniet van de mooie reis! Ik kijk uit naar de reisverslagen! Have fun! Xx
  4. Marjan van Velzen:
    Hoi Patrice,

Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld. Kom a.u.b. weer heelhuids terug.

Groet,
    Marjan
  5. Nathalie:
    18 december 2015
    Wie schrijft die blijft!!
    Have fun zus!!
  6. Hamid:
    22 december 2015
    Heel veel plezier. Ik begrijp heel goed dat je wel toe bent aan vakantie, maar je kunt overdrijven hè??? Het is hier inmiddels 22 december en nog steeds geen reisverhaal, het lijkt wel een sabbatical!Haha nee hoor, je hebt je vakantie meer dan verdiend! Geniet er van samen met Johan. Hartelijke groet, H. Xx
  7. Kater, Luna & Nienke:
    22 december 2015
    Hola! Inzichten, foto's en enthousiaste verhalen... wij zitten gedrieën vol spanning aan de laptop gekluisterd! Lekker warm ook, die straling die er vanaf komt. Kopje thee erbij (likt Kater thuis ook de theezakjes af?) en kom maar door met die heerlijke verhalen! Poot, miauw, knuffel en een natte neus van ons! x