La gran travesía!

26 mei 2014 - Den Haag, Thuis, Nederland

Landgenoten,

Bienvenido a mi blog! Het succes van patrice.waarbenjij.nu (2005 t/m 2007) was natuurlijk 'unaniem en belachelijk groot' (Ivo Niehe, P&W) en dus dacht ik, tijd voor een vervolg: de reislogger!

Op deze site kan ik onbeperkt verhalen, foto's en filmpjes plaatsen en dat is toch leuk voor een ieder die niet aanwezig is bij de avonturen overzees. Want, overzees dat ga ik zeker. He-le-maal naar Midden-Amerika, alsof het niks is. De route is Nicaragua, Costa Rica en dan Panama. Het doel is ontspanning, vrijheid en zonneschijn.

Helaas is het dit keer een kort verblijf, want over een maandje ben ik alweer terug. Dit neemt niet weg dat ik daar vast úren over kan typen. Als je het leuk vindt om hier deelgenoot van te zijn, check deze site dan met regelmaat!

Adios, voy a Nicaragua, Costa Rica y Panamá! (je merkt nu al dat die cursus spaans zó nuttig is geweest).

Patrice

1. Reislogger:
    26 mei 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Kater, Luna & Nienke:
    29 mei 2014
    Ik kan niet wachten! Maar hoezo nog geen foto's? Ik geloof dat die je nieuwe trekking broek al de eerste prachtige sfeerbeelden kan overbrengen ;)
  3. Papadopoulos:
    29 mei 2014
    Erg leuk dat je ons mee laat delen in de reisavonturen die je gaat beleven in Midden-Amerika. Ik kijk uit naar de verhalen, foto's en eventuele filmpjes.
  4. Irene:
    31 mei 2014
    Super leuk Patrice!
    Maakt deze saaie huis mams ook eens wat mee ;-)
    Heel veel plezier!!
    Xxx